Njut varje minut,gör det bra och gör det mycket!

Jag är så trött på "Carpe Diem",så jag
använder hellre andra uttryck.
 
Som sagt,nu när vädret äntligen är på
min sida ett par dagar,då prioriterar jag
faktiskt att va ute mer än inne.Tids nog
är det vinter,kallt och definitivt inte så
att jag uppehåller mej utomhus mer än
om jag ska till soptunnan....max!
 
Igår bestämde jag mej tidigt för att d r a
n e r på tempot och inte införa "måsten"!
 
Cindy gjorde mej förstås sällskap.
 
Hon varierade sina platser och ställningar lite eftersom dock.
 
Här är det lugnt utanför staketet en stund,så hon slipper bli störd av förbipasserande.
 
Alla sätt är bra utom dom absolut sämsta om man säjer så!
 
Jag fick snabbesök av Benita Bagge framåt eftermidda´n.Hon flög iof iväg ganska
snabbt.Om det berodde på underlaget och landningsbanan ska jag låta va osagt.
 
Apelsin i solsken smakar extra gott och C-vitaminigt.
 
Små gräsmatteblomster gör sej oxå fina på bild.Här inklämd mellan bena!
 
Lite Snapchatting hann jag oxå med för ovanlighetens skull.
Man får inte glömma bort barnet i sej!
 
Sist men inte minst lämnade jag ifrån mej ett litet uppdrag.Innehållet kommer
från och med idag bosätta sej i Örebro och troligtvis hälls det upp en öl däri.
Kanske att det skålas oxå om Sverige vinner hockeymatchen över Finland ikväll.
 
  
Internt "kärleksuttryck" tydligen♥
(klicka på bilderna för att förstora)
 
 
Nu får ni ha en jäkla skön lördag hörrni.
Själv tänkte jag dra ihop en vinstgivande
lottorad såhär på förmiddagskvisten,ska
bara fixa lite mer kaffe så koncentrationen
är på topp.
 
Kram hela da´n säjer Majso in da hood ♥ 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0