Jaha,så va det tisdag igen då!

Jag blir fan förbannad.
Och jävligt trött på det här.
 
Det är som om det satt en osynligt inbyggd
soffklocka under huden på mej,för det slår
tamme tusan aldrig fel,än att 9 ggr av 10 när
jag sätter mej i soffan så blir jag så inihelvete
satans seg och bara vill "flyta" bort!
 
Jag tillåter mej själv att göra´t oxå,och redan
där borde ju piskan klatscha till rejält tycker man,
men icke,inte alls.Jag bah: ameh en liten stund
kommer inte göra ont eller så.
 
Förvisso gör det inte skitont,såvida jag inte 
sittligger helt jävla fel.Det som däremot
smärtar,det är att karaktären helt och hållet
checkar ut där och då!(vilken dumjävel va!)
 
Jag kanske borde börja med lite mindfulness-
övningar,KBT eller varför inte lite Triathlon rent
utav bara sisådär.
 
NÅT måste göras iaf,det är då ett som är alldeles
stensäkert och icke förhandlingsbart.Det stora
problemet är just bara att jag absolut INTE hittar
nån somhelst motivation eller ens ork för den delen.
 
För fan,när jag var yngre tränade jag ju som en dåre.
(där tog jag kanske i lite,men jag tränade iaf 2ggr/v,
OCH spelade matcher ibland.Allt är relativt vet ni)
 
Då hade jag iof inte problem med rygg och knän,men
iaf,man undrar ju vart det lilla embryot i motivations-
centrum nånstans i hjärnan tog vägen.?!
Rann det bara ut genom näsan i nån förkylning,eller?
 
Ja,ja..en sak i taget här va.
Idag,eller rättare sagt den här veckan (till att börja med)
SKA jag skärpa till mej rent födomässigt iaf.
Äta på bestämda tider och äta lite bättre...typ!
 
Och faktiskt så klarade jag det...EN DAG!
HALLEFUCKINGLUJA lixom.
 
Färsk vitkål stekt i lite kokosolja är rent av gott.
Så imorrn tänkte jag lyxa till det med att tillsätta
lite morötter oxå.
 
Slå på stora bongotrumman folket,hon är på G! =)
 
Nu ska jag bara fösöka komma i säng denna tisdag-
morgon eller vad man ska kalla´t när klockfan är 01.12.
(i skrivande stund innan jag publicerat asså)
 
Lite tv-tittande på det här och klockan är snart
tre eller fyra...igen!
 
Som sagt,EN sak i taget vetja.
Hold my horses och så!
 
God natt då,och/eller god morgon,det spelar
inte så stor roll egentligen.
 
Och nån bild vetifan om jag hittar som passar
till det här,så det kan ju bli en riktigt kul avslutning.
 
"Vi säjer så"...hej då!
 
En måne,det passar bra såhär på nattkröken! 
Fotograf: JAG såklart!

Kommentarer
Postat av: mellan

älskar dig <3

Svar: Detsamma hörrudu ♥♥♥
MAJSO

2017-05-16 @ 12:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0