Jag ligger efter...

Jag vet att det tenderar att bli s.k
"dagen efter inlägg",men det får
ni stå ut med.Eller så slutar ni helt
enkelt läsa.Jag skriver när det går
och sen är det inte mer med det.
 
Men iaf,igårmorse styrde jag kosan
mot den minsta lilla herrn,för vi två
skulle hänga ett par timmar när hans
storebror åkte till dagis och mamman
jobbade lite.
 
Vi började med att ta fram hans nya pussel,men att just pussla var faktiskt inte
Lewis starka sida...inte än iaf!
 
Han ville helst smaka på dom och kasta iväg dom.
 
Sen blev lilleman trött och fick
sova en stund och då passade
mormorn på att fågelskåda en
stund,för utanför fönstret hänger
en liten matautomat och titt som
tätt kommer det små pippis på
besök för att käka lite.
 
Man får skynda sej att fota för fan så snabba dom är att dra igen.
 
Den här lilla rackarn var skitsvår att få med på bild,för satan som den irrade.
 
Vacker var den iaf,hade gärna tagit hem den till mej.
 
När krabaten vaknat igen körde vi järnet med mat och så rev jag lite i väskan
efter nåt han kunde pilla lite på.I detta fall blev det en tub med handkräm,dock
barnsäker för små fingrar och bitig mun.
 
Idag har jag varit på möte och ska
framåt eftermidda´n försöka piska 
mej själv till lite glasgravering.
Vissa dagar är det svårare än nånsin
att hitta både fokus och koncentration,
men det är bara att "köpa" läget.
Att forcera fram sånt där,det är absolut
INTE optimalt på nåt plan.
 
Jag tror faktiskt att Lewi håller med mej om det,jag vill iaf tro det!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0