Ingen innesittardag alls!

SOM JAG NJUTER!
 
Det är ljuvligt väder,sköna lätta
vindpustar och solen skiner från
en nästintill klarblå och alldeles
underbar sommarhimmel.
 
Det är den här tiden på året,när
vädret är perfekt och ljuset lixom
borrar sej in i själen som jag faktiskt
lever på riktigt.
(trots värmeslag inifrån)
 
Det är såna här dagar jag kan låtsas
att jag är okej och det är såna här
dagar jag försöker tänka att jag inte
bryr mej om att jag är som jag är och
ser ut som jag gör!
 
Dom kommer inte jätteofta dessa dagar,
så jag gör allt jag kan för att verkligen
leva lite rent psykiskt och själsligt!
 
IDAG,just IDAG får detta symbolisera min känsla!
 
Kram på er & njut till fullo ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0