Äntligen,finally,inte en dag för tidigt!

Det är ju själva fan vad det ska
ta sån jävla tid med vissa grejer.
Som det här med att komma iväg
och gratulera såna som fyllt år.
 
Nu är det iof inte BARA mitt fel i
detta fall,jag skyller faktiskt lite
på personen som ifråga valde
att bosätta sej på annan ort.
 
Nämligen Ullis!
Det var förvisso lite skämtsamt sagt,
ibland har man inga val och det hade
inte hon och familjen när det stod klart
att dom inte kunde bo kvar ett par minuter
från mej.
 
Men iaf,nu känner jag att det VERKLIGEN
är dax att ge henne både kort OCH lite små
men välmenta paket personligen.
 
En sisådär 2 ½ månad försent men iaf.
 
Korgen är packad och jag är snart redo för avfärd.
Tavlan som hon oxå ska få,den står redan i bilen,allt för
att underlätta när jag ska kånka ner både hundkorg,paketkorg
OCH mej själv.
 
Tråkigt nog visar termometern endast
plus 5 grader och fastän solen skiner
så regnar det till och från.Skit alltså,hade
ju varit najs om vi kunnat sitta ute menar jag!
 
MEN,huvudsaken nu torde iaf vara ATT vi ses,
för SOM jag har längtat efter att äntligen få rå
om henne en stund igen.
 
Håll ut Ullis,jag kommer snart ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0