Oj då!

Men va tusan då,har det redan blivit
söndag nu oxå!!
 
Jag som tänkte sätta mej här för ett
bra tag sen.
 
Men,ni förstår att Majso fick ett av sina
mer sällsynta "ryck" idag,så hon har kors
i taket både balkongfixat,städat lite och 
röjt desto mer.
 
Kastat fyra eller fem påsar med skit som
jag samlat på mej,sånt där som jag absolut
INTE velat sänga i första taget men som det
nu visar sej att jag undrar om det brann i hela
skallen NÄR jag sparade.
 
Men iaf,nu ska jag nöjd som fan snart hoppa
ner i sängen.
Återstår bara fyra rum att göra samma sak med.
Städa alltså.
 
Fast det hinner jag nog om ett par år,så länge
lär det säkert dröja innan nästa "ryck" kommer!
 
 
Med tanke på hur det såg ut så sent som igår,måste jag fan säja att jag är
mer än jävligt nöjd att det ser ut som det gör nu.
Sommaren kan börja här nu,i min RÖKFRIA zon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0