Ny vecka igen då!

Det är som sagt fasligt vad fort
veckorna går.Nästan så man skulle
kunna tro att jorden snurrar snabbare
och snabbare runt sin egen axel.
 
Och på tal om axel,så känner jag av
inte bara en utan båda mina axlar idag.
 
Här graveras det nämligen så glasdammet
yr all over i köket.
 
I övrigt händer det inte så värst mycket inne.
Ute däremot,där har vi iaf här typ flera årstider
på samma dag.
Man blir ju så jävla trött.
 
Kan det inte för en gångs skull få va en sommar
med HETTA,SOL och bara allmänt ljuvligt väder.
VA???
 
Snart är det ju vinter igen och då vill åtminstone
jag känna ATT jag fick dom där futtiga veckorna
med lite njutning i kroppen.
 
Ja,ja...tids nog är det väl 40 grader varmt även
här,året om.
Inte för att jag sitter i bikini då,men dom som gör´t
kan ju iallafall ha det gott.
 
Näevars,nu måste jag fortsätta annars blir jag väl
aldrig klar.Imorrn har jag inte tid,för då kommer
det två små herrar hit samt en moster till dom.
 
Såvaremeddet.
Herrå sålänge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0