Bröllopsdag med småprinsarna & "Mellan" ("Stora" tittade in & ut)

Kan vi tro att det redan gått två år
sen jag slog till och gifte mej?
NÄE,inte alls faktiskt men lik föbaskat
är det så!
 
Det var förvisso uppehållsväder den dagen,men inte mycket mer.
Idag däremot skiner solen från nästan molnfri himmel.
 
Finfina presenter har jag fått av mannen,
och som om inte det räckte,fick jag även äran att
barnvakta två SMÅ prinsar denna tisdag i juni!
 
 
 
 
Och slå på stora trumman,"Mellan" och Wille ska sova över här inatt.
 
Lite lekparkshäng satt inte hel fel.Jätteskoj tyckte Lewi här!
 
Nu har jag varvat ner med lite kaffe.
"Mellan" & Wille är på pizzerian och
käkar i detta nu.
 
Sen återstår bara bäddning till dom två
innan STORA prinsen kommer hem så
vi får bröllopsdagskramas lite ♥
 
Grattis på mej och oss dårå ♥♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0