Utan nån idé alls

Visst då,tårtan blev både klar,hämtad
och godkänd igår,men jag hade absout
ingen susning om HUR jag ville att den
skulle se ut.
M.a.o blev det lite hipp som happ.
Fast nu när jag kollar på den ser den
ju faktiskt ganska hipp ut.
 
Men iaf,resten av dagen gick i både
kaffets OCH segaråttans tecken,slumrade
typ som vanligt till i soffan framåt kvällen.
 
Svävade i nån slags limbo,så när "Mellan"
ringde visste jag inte om det va på riktigt
eller om jag drömde!Mycket märkligt.
 
Helt plötsligt hör jag att hon säjer nåt och
jag undrar varifrån rösten kommer,känns
som om det gått en timme fast jag nickat
till kanske fem sekunder.
 
Jorå,och sen blev ju natten än värre som
det brukar bli när jag svävat runt innan!
 
Idag MÅSTE jag va effektiv och ta mej jävligt
hårt i kragen,fläkta lite med solfjädern och
möjligtvis dricka kaffe oxå,annars kommer
ju huvudvärken som ett STORT brunt brev
på posten och såna vill man INTE ha!
 
Happy tisdag på er då,nu kallar tredje muggen
Gevalia innan jag fortsätter väsnas. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0