Som om jag kan sova!

Ha ha ha,det förstod jag väl,att jag INTE
skulle kunna gå och lägga mej.Rättare
sagt att jag inte skulle va trött.
 
SÅ,i detta nu när jag börjat skriva är klockan
precis 02.50 piip!
 
Jaha,det var väl kul.
Sitter här i mitt kök och lyssnar på poddar,så
ensam är jag INTE.
 
Det hade fan varit värre att sitta med Prinsen
i en båt mitt i natten och huttra.
ALDRIG i livet säjer jag och är SÅ tacksam
över det som är trots allt.
 
Och så har jag ju bryggar´n inom räckhåll och
kallt vatten i kylen om jag blir törstig.
 
Vet ni vad jag gjort?
Helt otippat har jag klickat hem ett par skor.
Ett märke som jag aldrig i livet kommer svika
nämligen Skechers.Satan vad jag älskar det
märket,man märker inte att man har skor på sej.
 
Jomenvisst,jag tänkte som så,att räkningarna är
betalda och inte har jag festat eller har för avsikt
att göra det.Så på sånt spenderas inga onödiga
pengar alls.
Näe vet ni vad,jag lägger hellre en peng på nåt som
består,och förresten är skorna mycket billigare än
ett par glas vin och ev.inträde.
 
Ni ska ju inte tro att jag köper den här sortens skor till
ordinarie pris vilket ligger på allt mellan 900 kr till
typ 1.500 spänn eller mer.
 
Tänka att man kan ha så kul mitt i natten i sin ensamhet!
Älskar´t!
 
 Jahopp,då vet ni!
Och jag är nöjd som fan.
Hej och välkommen juli,det här blir
en extra bra början på denna månad!
                         YES!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0