Snabbesök av hemvändare

Jag måste faktiskt säja,att jag senaste
tiden varit MYCKET disciplinerad och
tagit mej i kragen vad graveringen an-
belangar.
 
Och sånt känns ju alltid bra.
 
På eftermiddagen fick jag dock ett litet
break,för då tittade Wille och hans bror
in en snabbis.
Dom hade besökt äldremormor och äldre-
morfar under dagen och passade på att 
säja hej på mej innan dom for hem till
sej igen.
 
Tror minsann att lillebror (oxå) brås på sin far vad ögonfransarna beträffar.
 
Och Willes bokstavskex får symbolisera vad vi behöver mycket av,nämligen:
KÄRLEK ♥

Imorron väntar gravering igen,och då
måste det bli klart för på onsdag ska
lilla kassen med glasen lämnas!
 
Sov gott när ni nu ska sova.
 
Kramar till er alla och en extrastor till
mina stora små barn,mami loves you
alla tre ♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0