Små saker som irriterar grovt

Jag har inte så mycket mer att säja,
än att den nya lampjäveln utanför
fönstren är HELT fucking felplacerad.
 
Iaf i mina ögon.
Jag hatar sånt där som bara är ivägen.
 
Vafan placerar man en lampa där för?
Finns inte en jävel som kommer stå där
och hänga,och även om busshållplatsen
är belägen en bit därifrån,så är det INTE
nån ursäkt alls.
 
Det hade isf varit mycket smartare att
smälla upp lyktstolpen där istället,då 
hade ju busschaufförerna sett om det
står nån och väntar.(intill hållplatsen asså)
 
Fatta onödigt!
 
Och inte nog med att den inte gör nån nytta,
den gör fan bara ONYTTA och jag blir sjukt
bländad så fort jag gluttar ut!
 
Så,nu har jag sagt vad jag tycker,och det är
illa.Totalt värdelöst faktiskt!
 
Ger mej fan på att den jäveln lyser GENOM 
min rullgardin oxå.
Tack för den ännu mindre nattvilan lixom!
 
Skitdumt,skitonödigt,bortkastade pengar.
Lägg dom kronorna på mina trasiga element
och mina sugiga avlopp med totalstopp istället.
För att bara nämna NÅRA saker alltså!
 
Typ JÄTTEMEGASTARKT sken.Vem vet jag kanske kan värma mej under lampan
och eventuellt oxå grilla en köttbit på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0