Nu händer det grejer

Klev som vanligt upp och intog
mitt kaffe vid datorn och kollade
mejl samt läste lite här och var.
 
Tyckte det väsnades utanför köks-
fönstret,och mycket riktigt stod där
en traktor med grävare.
På båda sidor av mittgången grävdes
det gångar och jag förstod pronto
att det ska in fiber i huset.
 
Lite lagom geggigt och fint,tur att det inte är utesittarsäsong ännu.
Känner jag värdskapet rätt lär det väl inte ens sås nya gräsfrön förrän 2032 typ!
 
Nu är det i första hand fokus på grannen
under,och jag tackar nån slags undre makt
att jag inte bor i hennes lya nu.
I hennes källarplan har hon nämligen ett 
bankvalv eftersom lägenhet förut agerat
som bank.
Ända därnerifrån ska dom alltså borra och
ha sej.
 
Halleluja för att jag slipper det!
 
Det ser som synes inte roligare ut på andra sidan,så när jag måste glo ut
väljer jag att glo rakt fram.
 
I övrigt händer inte så jävla mycket.
Jo förresten,jag har finally fått tummen
ur och tvättar lite.
Fatta vilken grej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0