Nu börjas det igen

Nog är det väl märkligt iaf,när man
typ kommit över värsta ilskan över
allt strul med bredband och tv-kanaler
som inte funkar nånstans,då jävlar ska
det in fiber oxå!
 
FIBER!
 
Jamenvabradå!
Om det kunde funka menar jag,men sånt
här med teknik och mojänger hit och dit
har ju en förmåga att INTE vilja bete sej
normalt från första början om man säjer så.
 
Och sen har vi det där med att det ska säjas
upp abonnemang och tecknas nytt.
 
JAG BLIR SÅ TRÖTT!
 
Nya kanalutbud,nya priser,nya jävla fakturor
och nya sladdar som ska pillas in i väggarna
av "gubbar" som för det första alltid kommer
och går in med skitiga dojjor och som för det
andra ALLTid hittar hundra fel i väggarna.
 
Så är det att bo i "huset gud glömde",det är lixom
inte bara EN grej som ska strula,ALLT ska tamme
fan jävlas in i det längsta!
 
SUCK!
 
Joråsatte,på fredag är det gladminen på mellan
8-15...om det inte drar ut till kvällen vill säja.
 
Fast det kan jag ju upplysa om,nån tårta till kaffet
tänker jag då rakt inte bjuda på.
Möjligtvis nåt från frysen.
Om det är en trevlig filur som kommer alltså.
 
Så kan man oxå avsluta en vecka i januari,och
nu återstår för mej att fortsätta leta i mejlen
efter viktig info då nuvarande leverantör fick
äran att få mej som kund.
Förvisso nån jag längtat efter att få säja tack &
hej då till,jag har bara inte haft ork eller lust
med ännu mer strul.
 
Nu har vi ju inget val dock,så det är väl bara
att bita i den strömförande kabeln och hoppas
det blir en bra "nykontakt".
 
Heppåer,nu surfar jag in på en
annan sida då!
 
Cindy på tisdagsspaning.
Lyllos henne som varken behöver dator eller tv!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0