Ärligt talat,vart tar tiden vägen?

Det är ju märkligt,nyss va klockan 17 och
då tänkte jag sätta mej och skriva nåra rader.
 
Så blev det som synes inte.
 
Sen blev klockan 19 och då hade jag glömt vad
jag först tänkt skriva.
 
Så jag la mej i soffan för att fundera och tänka
efter,men minnet var som raderat.
 
Klockan 22 ringde telefonen och nu har jag just
avslutat samtalet och lagt på.
 
Det blev som ni märker inget onsdagsinlägg,och
det är ju fan inte mycket att göra åt såhär med facit
i bägge nävarna.
 
Inte har jag kommit på vad jag först tänkte skriva
om heller,och känner jag mej själv rätt kanske det
inte ploppar upp förrän det är höst eller  så och då
är det ju högst troligt inte aktuellt längre.
 
Näe,vi skiter i det nu och jag säjer godnatt,kanske
blir det god morgon för er vad vet jag!
 
Slänger väl in bilden på senaste lampan som
blev klar i tisdagskväll.Bättre än inget tänker
jag,och är du/ni inte intresserad(e),scrolla ner
fort som fan eller klicka ut härifrån.Det är valfritt!
 
Fridens liljor och nyp i baken ♥
 
Tolv timmars gravering,ja du läste rätt.TOLV dammiga (men roliga)
timmar och den blev finally klar.Gött mos på mej och ryggdunk för
hårt graverande!Såja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0