Pyssel & lite fika

Idag har jag typ varit ganska hemmaeffektiv.
Gjort klart lite projekt OCH påbörjat lite nya.
 
 
Tillsvidare bor lampan i mitt sovrumsfönster,men hoppas på att få flytta hemifrån.
 
När jag sen hade suttit och fått gamnacke
efter diverse textande,då messade DLV som
en räddare i nöden och jag kunde byta pennor
mot en fika i hennes kök.
 
Hon hade precis kommit hem efter att ha skrinnat på sina långfärdsgrillor
på Göta kanal en bit bort.
 
"Du borde skaffa ett par du oxå sa hon"!
 
Jamenellerhur svarade jag,skulle ju va helt
perfekt för en sån som jag som VERKLIGEN
är en vintermänniska!
 
NOT...följt av dagens skratt!
 
Senare på eftermiddagen kom Prinsen hem
efter en heldags ismete,men inte hade han
och polar´n fått så värst stor fisk,trots att
dom varit uppe i ottan.
 
Jag hade förvisso oxå varit uppe sen långt innan
tuppen vaknade,och även om jag inte letat efter
största firren så hade jag iaf inte frusit näsan röd
och druckit fesljummet kaffe ur termosmugg.
 
Nu drar sej emellertid lördag mot söndag och
imorr´n fortsätter textning och diverse annat!
 
Sov gott och nyp i kinden ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0