Nåt har jag iaf fått gjort

Vissa saker tar längre tid än man tänkt,
för det KAN ju va så att man helt plötsligt
tappar sugen och då får grejerna helt enkelt
stå och vänta tills lusten faller på igen.
OM den nu gör det vill säja.
 
Men iaf,ett litet rödvinsglas har jag
nu färdigställt och putsat upp.
 
Jorå,det blev väl helt okej och så!
 
Sen hade jag även påbörjat en såndär
glasblockslampa fast modell mindre,
och håll i hatten,även den lyckades
jag få till såpass att jag kan kalla den
alldeles klar!
 
 
Skar även ut lite fjärilar av kontaktplast efter att jag satt på lite band.
Det som tar tid är ju graveringen OCH att borra hål för ljusslingan.
 
Satan så tjockt glaset är när man
inget hellre vill än komma igenom
det direkt.
Men se så jävla enkelt ska det tydligen
inte vara,näerå,man ska behöva stå där
och slita med borren i evigheter.Känns
det som iaf!
 
Nåväl,idag är det himla trist och grått
väder,knappast så man får lust att ta
på bikinin och gå ut i flip flops precis.
 
Å andra sidan kanske det är bra,för jag
har ingen bikini som passar,och inte
nåra flip flops heller...tror jag inte iaf.
 
Näevars,det får bli lite mer skapande och
ett par muggar kaffe till,jag behöver hålla
mej vaken fram till midnatt minst om det
överhuvudtaget ska kunna infinna sej nån
timmes sömn typ.
 
Nu är det fan värr än nånsin på "nattfronten"
vad kärringbesvären anbelangar.
Hade jag vetat vad jag vet nu,så hade jag
kanske övervägt en könsorrigering redan
i tjugoårsåldern.
Fast då hade jag å andra sidan inte haft dom
barn eller barnbarn jag har nu,så det var nog
en jävla tur att jag förblev den jag är.
 
Vem har sagt att allt ska va smidigt lixom??
 
Puss på er och ha en fortsatt bra dag!
(eller att den iaf blir bättre om den varit kass so far)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0