Jävlar så onödigt!!!

Här i mina trakter är det inget vidare
kul väder idag precis.
Det började snöa redan igårkväll,äckliga
små flingor som inte ville ta slut.
 
Och imorse när jag tittade ut,då var det
det halvvitt och slaskigt.Skitigt och bara
vidrigt att ens se med ena ögat i vinkel.
 
Man (läs:jag iaf),blir så himla less på dessa
"bakslag",samma visa varje år.Ja,jag VET 
ju att det alltid bir såhär,ändå är jag aldrig
förberedd mentalt.
 
Det gör mej inte ett skit med barmark och regn,
det är snön och den vita färgen som får det att
go bananas i skallen på mej,faktiskt i hela kroppen
om jag ska va ärlig.
 
Så,för att inte säcka ihop helt och hållet bestämde
jag mej för att idag får det bli hemgjorda hamburgare
med extra allt.Fräscht och fräsigt från början till första
tugga så att säja!
 
Gurkan skiter jag i idag,jag har iaf lök,tomat egengjord
dressing,bacon och....OST såklart.
 
Och kommer jag ihåg att fota sen så kanske ni får
se underverket.Men antagligen är jag så jävla lycklig
efter första tuggan att jag går in i nån sorts trans
och helt glömmer av att ens ta fram kameran.
 
Så vare med den här trista men snart något uppiffade
söndagen i min hood.
 
Tillsvidare:hare bra vetja och glöm för tusan inte kramen! ♥
 
Kanske ska ta och roa mej en stund med boken som Prinsen fått.
Flashbacks med axelvaddar och permanentat hår mm.
Kommer säkert få mej flera goda skratt,och det behövs ju som sagt idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0