Gårdagens jubilar

Egentligen är det väl inte så värst mycket
att fira.Att man blir äldre alltså.
 
Prinsen fick iaf en liten gåva av mej igår,och
det blev i form av bidrag till en biljett.
 
Han har nämligen bestämt att fredagen den
9:e juni då SKA han på Sweden rock i år.
 
Kul för honom då,sånt där headbangande är
lixom inte min grej,även om jag ju faktiskt
gjort det bättre än han då han har väldigt
lite hår numera.
 
Förr däremot,då hade han ett hårsvall av icke
skådat slag,fast det va före min tid bör väl tilläggas.
 
Min lille fiskarboy back then.
Nu har han bytt ut hårsvall mot skägg och mustasch istället,och för min
del tycker jag nog att det är lika charmigt faktiskt.
 
Och på tal om fiske,så blir jag imorron just
"fiskeänka" hela dagen,för till prinsens stora
förtjusning går det nu ypperligt att ismeta och
då förspiller han ingen tid alls på annat tjafs som
att för egen del t.ex botanisera i bredbandsdjungeln
samt bestämma sej för VEM som ska leverera tv-
utbudet till honom i hans lya.
 
"Skitfiske" på honom kan ju jag säja,han slänger
ju ändå tbk allt eller rättare sagt DET han får upp,så
nåt renseri blir det inte för mej iaf.
 
Fredagskram & ha det gott hörrni ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0