Det blir en bra dag!

Härlig tisdag!
 
Solen skiner och när den startade sin
dag i öster kunde jag inte låta bli att fota!
 
Som en varm eld med hopp om positivitet.
 
Det är ju oxå alla ♥ ans dag idag.
Nu är ju jag iof av den uppfattningen
att ALLA dagar borde vara det,iaf i den
bemärkelsen att man bör vara omtänksam.
 
Snacka om att jag blev både glad OCH förvånad
när jag traskar in i köket för att trycka igång lilla
bryggar´n och upptäcker nåt fint på diskbänken,
nämligen detta:
 
Kära prinsen hade en surprise for me ♥
 
Såklart det blir en bra dag nu när den
startade såhär.
 
Att jag strax ska besöka min favvo d.v.s
min tandhygienist gör inte saken sämre.
Jag gillar ju att gå dit och att få träffa henne.
 
Det enda jag inte gillar lika mycket,är väl att
jag måste dra Visa-kortet innan jag går därifrån.
 
Men,man kan inte få allt,iaf inte gratis!
 
Hjärtekramar från mej till er ♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0