Morgonens lilla röda

Jag är som bekant inget större fan
av julen och den stressen.
 
Förr stressade jag upp mej bara av
tanken på allt som skulle göras och
hinnas med,men nu har jag lagt allt
det där åt sidan och fokuserar enbart
på det som är kul.Nämligen att få göra
en massa julgodis.
 
Inte för att jag äter speciellt mycket
av det när det är klart,snarare för att
jag tycker det är så jävla rogivande
och kul att stå och pilla med det.
 
Igårkväll förberedde jag en liten sats
med "snöbollar".Dom är ju naturligtvis
vita i original,men eftersom rött är julens
färg,piffade jag till dom i en röd nyans istället.
 
 
Det blev ju inte alls så tokigt.
Inte om jag får säja vad jag tycker
och det får jag ju göra härinne.
 
I eftermiddag väntar nya projekt
i "provköket".
Tja sålänge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0