I godistider som dessa

Det faller sej ofta som så,att jag
"snöar in" på just godisfixande
såhär inpå jul.
Och hellre att JAG "snöar in" på
godsaker än att jag snöar inne
p.g.a skitväder.
 
Fan vad jag är lycklig sålänge det
är barmark och plusgrader ute.
 
Jag skiter fullkomligt i om det :
"ser ljusare ut" och "blir juligt"
och "SOM det det blir stämningsfullt"
bara det vita singlar ner och lägger
sej i drivor på backen.
 
NÄ fy tusan för det!
 
Nu skulle jag ju inte ha en utläggning
om snö,sånt har ni antagligen tröttnat
på att höra mej tjata om vid det här laget!
 
Jag har faktiskt fått ytterligare lite godis
gjort idag,och nu efter att lagt ner det i
burkar och diskat alla bunkar,så ska jag
förbereda lite käk.
 
Prinsen ska ut och käka julbord med jobbet,
men jag har minsann bjudit hit en annan kille
på kvällsmat så det kommer inte gå nån nöd
på mej  ikväll.
 
Förvisso har jag absolut INGA problem med att
vara själv,tvärtom,jag gillar mitt eget sällskap.
 
Nog om det,godis var det.Här får ni nåra pics
innan jag sätter på pastan och dukar.
 
Ha en skön fredagsafton & kram på er ♥
 
 
Mozartkulor eller Majsokulor som jag
från och med nu kommer kalla dom.
Lite extra pimpade bara för att jag vill.
 
Chokladdoppade rawfoodbollar med lite bling,jomantackar!
 
 
Och sist men inte minst,salt toffeechoklad
med en liten bit hasselnöt på.Men så gott då!
 
Dom på övre bilden till höger var
nåra enkla chokladgodisar med 
pistagenöt.Lite bara för att till
kaffet om det möjligtvis kommer
nån på en kopp eller två vad det lider!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Wow vad gott godiset ser ut!

Svar: Tackar,tackar =)Tror faktiskt att dom kommer gå åt ;)
MAJSO

2017-12-09 @ 13:38:45
URL: http://ellengrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0