Here I go again

Varför är det så härligt att sitta
uppe och filosofera på nätterna?
 
Svaret är inte helt enkelt,det beror
ju i mitt fall på fler än en anledning.
 
Dels älskar jag lugnet och stämningen,
har alltid gjort.Men så har jag ju svårt
för att inte säja typ omöjligt att kunna
sova överhuvudtaget.
 
När klockan var 01.20 ca,då blev jag 
sådär jävla enormt kaffesugen och var
helt enkelt tvungen att brygga mej en
stor mugg.
 
Sen kom Prinsen från julbordskväll vid
2 hugget så då pratade vi ett tag och
kramades innan han la sej.
 
Jorå,så nu sitter jag som sagt här igen.
Funderar på om jag kanske ska lägga mej
i sängen och glo lite på tv,eller om det
eventuellt är lika bra att dygna istället.
 
Vi får se hur det utvecklar sej....spännande!
 
Nattkaffe!
Ingen tid är fel för en mugg Gevalia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0