Grönt är inte bara skönt,det är gott oxå

Fan vad timmarna tar slut fort.
Så mycket jag vill hinna men så
lite jag får gjort...känns det som.
 
Nu har jag iaf fått arslet ur soffan,
eller snarare fått in handen i skåpet
och skålen i micron för ännu en om-
gång med pistagemarshmallows.
 
Grejen var den att jag hade pistage-
nötter kvar som behövde användas.
 
Att micra en stor påse,färga in och hälla
i det som förberetts är ingen konst.
Men att va snabb som fan innan allt bara
blir en superseg OCH trådig massa...DET
är tamme tusan rena trolleriet.
 
Nu ligger dom avkylda och klippta små
bitarna iaf i en burk,och när juldagen gör
sitt intåg KAN det bli så att nåra av dom
får se huvudstaden och prinsens släkt.
Om han är snäll och levererar alltså!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0