För kännedom

Nu tar jag lite julledigt (tror jag iaf).
 
Jag är redan trött på allt som hör
julen till,och har så varit sen i sept.
oktober då det börjas med juliga
inslag precis ÖVERALLT!
 
Nästa år om jag inte är miljardär och
sitter på nån atoll i Stilla havet,då ska
jag nog fan fira jul virtuellt.
Jag kopplar bara upp mej mot dom som
vill eller måste fira,och sen kör jag en 
skål i julmust via Skype typ!
 
Fan så gött!
 
Men iaf,nu ska det snart "uppesittarfiras"
med paketlek och lite korvgrillning bland
dom närmsta.Dock inte "Lilleman" som
firar med farmor och farfar´n.
Dom har varit och är lite väl krassliga deluxe
såhär på ålderns höst,och då MÅSTE man
prioritera rätt även om det innebär ett sabla
åkande många mil för kort tid.
 
Lite rulltårta till eftermiddagsfikat 
blir det idag.Man kan ju inte bara
dricka en slät mugg,lite måste man
ju festa till det såhär i juletid.
Visst!
 
Tillsvidare:
var rädda om varann,kör försiktigt
ni som ger er ut på vägarna och glöm
inte att kärlek är viktigare än en massa
paket.Även om dom är fint inslagna och
snörena krulliga!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0