Lite "varmare" bilder såhär i ruggiga morgontider

Jag knäppte ju som sagt en hel del
bilder förra veckan när jag befann
mej på Kreta,så jag slänger väl in
nåra till nu.
 
Det fanns tydligen fler än jag som gillade tidiga morgonpromenader.
 
 
 
Vad jag INTE hade räknat med och som kom som en jäkligt trist överraskning
redan efter en ynka dag,var det värmefruktade viruset herpes.Det har ju förvisso
en satans otrevlig förmåga att dyka upp i dom minst lämpliga situationer,så min
vecka spenderades i stort sett genomgående UNDER parasollet.
 
Förvisso i härligt klimat,men att pinas av
det eviga dunkandet i fejset där man typ
känner hur blåsorna fullkomligen förökar
sej varje minut är INGEN hit.
Att jag sen hade feber oxå gjorde ju inte
att humöret stod speciellt på topp.
 
Men,jag kunde iaf roa mej med att följa katternas bus och lek från skuggan
på den lilla terassen med en god svensk mugg kaffe i näven!
 
Söta OCH busiga till max!
 
En tur in till Chania och "lädergatan" som jag besökt många gånger hanns iaf med.
 
Samt solnedgång till vågornas brus i Platanias.
 
 
 
 
 
Solnedgångarna från stranden i Gerani var inte heller ofina på nåt sätt sett.
 
Prinsen som ju var hemma och hade börjat jobba,dök iaf upp som ett tecken
från sanden ♥
 
Och jag kunde förstås inte låta bli att skicka en hälsning till honom!
 
 
 
Dagen därpå hittade jag ytterligare ett,som
jag kallar "mitt hjärta i hans" ♥
Man ser och tolkar in det man vill.
 
En kaffe under parasollet då och då satt fint i kistan och jag förträngde
Herr Pes och hans släkt för en stund.(herpesen asså)
 
Lite mat fick jag förvisso oxå i mej,här kyckling i pitabröd med yoghurt och
paprikakrydda.Snuskigt god för bara 23 spänn typ.
 
Det är ju tur iaf,att man kan ta kort på håll.Då slipper man se att halva ansiktet
är svullet,rött och förjävla vidrigt.
 
Tack för den här gången Kreta,jag kommer säkert tillbaka nån gång ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillemmish- mode - inspo

härliga foton :)

kramizzz

Svar: Tack snälla du :)
Kram ♥
MAJSO

2017-08-28 @ 07:39:06
URL: http://nouw.com/lillemmish
Postat av: Johanna Svensson

Fina bilder!

Svar: Tack så hjärtligt =)
MAJSO

2017-08-28 @ 13:04:08
URL: http://johannasvenssons.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0