jetlaggad

Japp,jag har varit på en liten tripp,
till Kreta närmare bestämt.
 
Nu är jag skapligt jetlaggad,en timme
dit och en timme hit gör att man blir
helt jävla vimsig ju,mer än normalt
så att säja!!!
 
Idag får bli en "mellandag",men jag ska
förstås bjussa på nåra bilder,resten kan
komma lite pö om pö sen.Har man knäppt
mer än 500 bilder lär det ju ta ett tag,även 
om man så laddar upp skitmånga varje dag.
 
Kram på er sålänge ♥ och ha en skön helg!
 
Här har jag gått nåra meter från terassen i markplan.
 
Det kostar på att vara på stranden,om man vill ha en egen stol med parasoll alltså!
Men,är det semester tar man gärna den kostnaden ♥
 
Var plats har sina inneboende,här i fyrfota tappning.
 
200 meter från hotellet som hette Kostakis Beach (i Gerani) låg närmsta shop.
Nära och bra till mjölk och vatten!
 
Morgnarna var och är underbara.Lugna sköna och alldeles förskräckligt vackra.
För att använda en klyscha : "som balsam för själen"!
 
Stavros trivdes på väggen utanför lägenheten.Hit men inte längre (in) typ!
 
Spenderade i stort sett hela vistelsen UNDER parasollen,varför ska jag berätta
om framöver.Men så mycket kan jag ju säja,det var INTE riktigt planerat så!!!
 
Precis som morgnarna med soluppgångar är ljuvliga,lika sagolika är kvällarna
när solen snabbt dalar i väst.
 
Som sagt,där fick ni en liten uppdatering
och förklaring till tystnaden här.Och som ni 
ju både ser och förstår,har vädret varit
varmare,soligare och mer stabilt än här
hemma sista tiden.
 
Hare sålänge!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0