Spontant måndagsbesök

Nog är det väl ett gott betyg när barnbarnen
vill komma hem till mormor och äta sin lunch
bara för att det är så mysigt här ♥
 
Inte kan man säja nej till nåt sånt,jag kunde
iaf inte det.Och för att underlätta och snabba
på lite,så ställde jag mej och förberedde lite 
käk tills småkillarna kom.
 
Med tanke på Willes min,så verkade det ju smaka lika gott som det är mysigt.
 
Lewi fick oxå smaka lite pannkaka,med god aptit.
Båda killarna hade sina fina tröjor på sej,och dom har mormorn köpt.
Fatta vilken bra smak JAG har!
 
Nu fortsätter jag med lite pill här hemma,
det blev tyst och lugnt igen när grabbarna
åkt hem härifrån.
 
Dom skulle nämligen hem och förbereda lite
för sin pappa som just idag fyller 29 år.
 
GRATTIS säjer vi alltså till honom,d.v.s lilla
svärsonen min!
HURRA!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0