Skittorsdag

Imorse TRODDE jag verkligen att det
skulle kunna bli en finfin dag med lite
sol och sådär härligt blåsfri ni vet.
 
Troligt va,det ändrade sej ganska snabbt
och blev ett jävla skitväder med både regn
och en satans pissblåst som gjorde allt
ännu sämre!
 
Jag skjutsade iaf både DLV och hennes
minsting till en stad ett par mil bort och
låtsades att det var vår på riktigt!
 
Vem fan försökte jag lura lixom?
Regnet smet in under jackan och
blåsten var så kraftig att t.o.m en
stadig tant som jag vinglade till
när jag gick ur bilen.
 
Jaha,bara att vänta in juli dårå.
DÅ borde det väl iaf ha blivit aningens
varmare ute så man åtminstone slipper
ta på sej jacka och som idag helst en
sydväst oxå!
 
Tror ni det räckte med ovanstående??
HA ha ha,näevars,för när jag kliver över
sista trappsteget står den där och typ
hånflinar åt mej och sätter helt och fullt
punkt för att det verkligen blev en riktig
skittorsdag!
 
Nästan så jag ville riva bort kartongen och kräkas i den.
Inviga den lite light sådär åt grannen bara för att.
Jag lät dock bli,orkade inte hämta papper för att
torka av munnen.
 
Skittorsdag som sagt,men imorr´n
äre fredag och då borde det väl lätta!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0