Övernattningsgäst och lite irritation i "huset gud glömde"

Tänka sej va,när det är påsklov då
får man oxå lov att sova över hos mormor
även en vanlig måndag om man heter Wille!
 
Efter lite kvällsmat och nåra jordgubbar somnade han gott.
 
Ska vi göra pannkaksfrukost frågade jag imorse,och Wille var INTE sen att
tacka ja till det erbjudandet.Under förutsättning att han fick hjälpa till förstås.
 
Det tog inte lång stund förrän assietten var tom,och då kunde
han hugga in på tisdagens jordgubbar.
 
Riktigt söta och goda var dom och åts oxå upp med fart.
 
Vi hann faktiskt med lite påskpyssel innan lillebrorsan och mamman kom för
vidare färd mot äldremormorn.
 
Wille hade gjort en liten pippi till henne att överraska med och jag tror nog att
hon blev både överraskad och glad.Man kan ju inte bara göra till sej själv vetja.
 
Nu kommer det väl knappast som nån nyhet,att saker och ting
sällan eller aldrig funkar här,och för tillfället har jag problem
med blandaren i kökskranen.
Det spelar ingen roll HUR man vrider,vattnet som kommer är
konstant hundra grader varmt...typ!
 
Naturligtvis har jag sagt till om detta och
naturligtvis kommer det väl ta en vecka
eller tretton innan felet är åtgärdat.
Jag menar vaddå lixom,det spelar ju fan
ingen roll för värden om det funkar som
det ska eller inte.
 
Kan man som h*n dessutom sätta både mina
och övriga hyresgästers egendom i direkt utsatt
läge,så blir man inte förvånad över nåt längre.
 
Det är dock en annan historia som jag varken
orkar eller vill skriva om,jag blir bara SÅ jävla
förbannad och less på´t,men så mycket kan jag
iaf säja,jag talade imorse om EXAKT vad jag
anser och tycker och VAD konsekvenserna för
dennes handlande KAN bli,och det var faktiskt
inget trevligt samtal,åtminstone inte för h*n!
 
Nån jävla måtta på skiten får det allt vara!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0