Livet går vidare trots ondskan som försöker invadera

Jag har svårt att smälta det som
hände i Stockholm Sverige för drygt
två dygn sen.
Det känns overkligt men närvarande
på samma gång,och jag får en tår i
ögat och en klump i magen när jag
tänker på det ♥
 
Livet måste dock gå vidare och både
hoppas och VILL tro på det goda,att
det trots allt ska få övertaget.
 
Så jag omfamnar livet,försöker se med
andra ögon,och ha ett ännu öppnare sinne
till både mej själv och andra.
 
Nåväl,idag har jag till min lilla svärson
överlämnat ett stycke smörgåstårta som
han skulle bjuda sina gäster på,och i rena
farten blev det oxå hamburgerbröd till
kvällens mat som ni kanske fattar ska bli
stekta hamburgare med diverse tillbehör.
 
 
Jorå,så blev den!Till belåtenhet hoppas jag oxå förstås!
 
Och dom här hoppas jag förstås oxå ska passa till kvällens sittning,har faktiskt
bjudit hit "Lilleman" på lite söndagskäk.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0