Tröttmössan

Inte fan vet jag om det är mittilivet-
grejen som gör att jag inte är "med"
riktigt som man borde,men det går
i snigelfart här både kroppsligt och
däruppe.
 
Känner mej bara så jävla slötrött och
allmänt down!
 
Inget känns kul,ingen geist kommer
flygande och inte heller har nån ringt
från Visby och sagt att jag blivit en
såndäringa mångmiljonär.
 
Tradigt,jag vet!
 
Visst då,solen skiner utanför,men det
är väl oxå typ enda glädjeämnet just nu.
 
Så nycket jag verkligen borde göra,men
inte fan gör jag det.
Sätter på lite kaffe,vankar runt,har nån
slags klump i magen och är allmänt
rent förskräckligt disträ.
 
Hade jag vetat att det kanske kunde bli
såhär när man kommit halvvägs,då hade 
jag banne mej förberett mej på nåt sätt.
 
Fråga mej inte med vad eller hur det ens
funkar,det vet nog ingen om vi ska va riktigt
ärliga och sanningsenliga.
 
Banne mej om jag inte borde konvertera
till man istället.
Rakhyvlar har jag och kalsonger vore inget
större problem att ta på sej heller.
 
Jag kan ju både byta däck och glödlampor,
jag kan såga,slipa,hamra och en massa
andra saker som män gör.
(oftast så iaf)
 
Näe fan,nu orkar jag inte filosofera mera,
jag måste åka och se om det finns nån 
sallad i lokala affärn,den var nämligen
slut igår,och det är ju inte BARA det
disträa jag har att handskas med,jag
måste ta hand om karaktären oxå!
 
Pissmåndag,det är vad det är!
 
Hejrå!
 
Man kan ju ÖNSKA att det är sådär iaf.
Önska med extrastort ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0