Somrish

Tamme tusan om det inte känns som
sommar i luften.Det är ju ljumma vindar
och jätteskönt,bortsett från att det kunde 
ha varit mindre blåsigt dårå.
 
Igår hade jag ju långbesök av min kära
lilla "Vattenflicka",och som vanligt kan
varken hon eller jag fatta hurihelvete
timmarna kan gå så jävla fort.
 
Helt plötsligt var klockan sju på kvällen
och dax att kramas hej då!
 
Hon ställde upp med "finflinet" precis före hemgång,vilket mycket väl
symboliserar dagens humör.
 
Kvällen som återstod spenderades sen
i sängen,ja jag sov inte direkt alltså,glodde
däremot på fotbollskvalmatch mellan Sverige
och Holland.
Kunde ha slutat bättre,men å andra sidan ska "vi"
nog va nöjda med oavgjort.
 
Idag har jag hunnit vara en stund med "Mellan"
och jag fick dessutom en fin tröja av henne.
Satt som gjuten och passade mej perfekt.
(tack för den gullet ♥)
 
Nuförtiden hänger hon mestadels med Zlatan faktiskt.Han är ett bra sällskap
tycker hon,och så ser han precis allt hon gör.(nästan iaf)
 
Onsdagar är ju som bekant min favvodag,så vad passade bättre än att tempen
visade 22 grader.
Dubbeltvåa lixom,jag känner på mej att det bara kan bli ännu bättre nu.
 
Tills vi hörs igen:Haregottochtatlugntpåer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0