Rundgång

Blir man trött eller ÄR man trött
i hela huvudbonaden när man inte 
slumrar in förrän vid halvfyratiden
på morronkvisten och vaknar till
när halva fm passerat...typ!
 
Alltså,jag börjar bli ganska less på 
det här nu.
 
Det tar ju fan en halv evighet innan
jag ens känner mej som en halv
människa,så först nu är jag riktigt
på banan igen.Eller iaf nästan.
 
Att jag sen måste blanda ihop en massa
idéer och tankar om vad som ska göras
och inte ens kan bestämma mej för i vilken
ordning det görs,det funkar inte!
 
Och mitt i alltihopa messade "Lilleman"
och frågade om jag kunde fixa lite käk.
 
Så jävla bra för mej då,att jag fick ytterligare en sak att fixa.Slapp jag ju välja
mellan det som redan låg och brottades i utkanten av hjärnkontoret.
 
SÅ,han kom,han åt och han fick syn på choklad som låg på bordet.
Den lilla sockerråttan =)
Jag erbjöd honom att ta med,men han var SÅ ståndaktig idag och sa NEJ!
 
Han bad mej istället om hjälp med att
baka energy bars,så det ska bli spännande
att se om han kommer hit med ingredienser
till det sen.
 
Då får jag ju ännu mer att kollra bort hjärnan
med vad olika grejer att göra anbelangar.
 
Det är så kul att vara jag ibland....NOT!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0