Och det ordnade sej till slut!

Så jävla skönt det är,när man blir klar
med nåt som man har tidspress med
men ändå inte vill stressa upp sej över.
 
Jag fick ju som jag sa förfrågan om att
fixa två bröllopsglas tills idag,och ibland
har jag faktiskt lite ordning på mej och KAN
disciplinera mej rejält,även om det ganska
så ofta sitter jävligt långt inne!
 
Och såhär blev dom till slut igår eftermiddag,diskade,putsade och skinande.
 
Kände mej på extragott humör,så jag passade på att piffa till presentpåsen
lite oxå.Tänkte att då behöver inte beställaren stressa runt och hitta inslagnings-
papper och annat jox om det blir jäktigt att komma i tid till bröllopet.
 
Man har sina stunder som sagt,och
det gäller att ta tillvara på dom när 
dom väl infinner sej.
 
Nu funderar jag på att ta med mej min
kaffemugg och sätta mej ute i solen
en stund,kanske tar med ett korsord
och ser om det går att skaka fram nåra
bra lösningar oxå.
 
Ha nu en riktigt härlig lördag,jag ska
bara vänta på att "Visby" ringer och
talar om att jag blivit Lottomiljonär.
SEN kan jag köpa hur jävla mycket
graveringsstift jag vill.
 
LYCKA lixom!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0