Morbror lär yngre generationen och fredagssynda får man

Igår passade Lilleman och jag på att
ta en avstickare till Stora.
Lite kaffe,lite prat och jag kunde hämta
upp tvätt som Stora så snällt tvättat och
torktumlat åt mej.
 
Jag har lixom ingen tumlare,och att stå 
med dessa satans lakan som mäter en
halv fotbollsplan i storlek,det är absolut
ingen höjdare för min rygg.
 
När vi fikat klart körde jag Lilleman till
äggboden en bit bort,så han plockade
med sej tre plattor pinfärska OCH ekologiska
ägg,samt la betalningen i boxen bredvid.
 
Fan så smidigt och härligt att det finns
möjlighet till sån lyx på landet.
 
Det ska läras i tidig ålder numera.Lewi är väldigt intresserad,kolla bara hans
fokus på sina händer.
 
Avslutade kvällen med hemgjord chokladpudding.
Alltså,för det första kommer jag ALDRIG mer göra på pulver,men å andra
sidan blev den så jävla god att jag bara orkade hälften.
 
Vill ni ha receptet?
Säj till isf =)
 
Kram såhär på lördagen dårå ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Stora

Ja tack för receptet 😊 om det är nyttig(are) 😂

2016-09-04 @ 18:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0