Fortfarande seg och halvrisig

Fan vad jag hatar att inte känna
mej helt frisk,jag är tack och lov
väldigt sällan sjuk,så man får väl
iof vara glad om det inte blir så
lång tid det varar!
 
Trots detta lyckades jag iaf ta mej
så pass mycket i kragen igår,att
jag faktiskt färdigställde glasen
jag bara inte förmått mej fixa det
sista med.
 
Och som vanligt kändes det SÅ
förbannat skönt efteråt.En stor
och glädjefull suck av lättnad
kom det,underbart!
 
 
Tunna,tunna bokstäver lämnar typ ingenting åt slumpen,och missar man
bara en ynka liten millimeter och knappt det,ja då jäklar är det kört.
 
Inget glas blir ju exakt likadant,men jag
tycker nog att det blev nästan helt på
pricken identiskt.
 
Ja,ja...huvudsaken är till syvende och
sist att den som bestält dom känner sej
nöjd och glad,och det gjorde hon.
 
Halleluja och TACK för det,precis vad
jag behövde höra.
 
Nu kan jag fokusera och förhoppningsvis
planera in en stunds eftermiddagsvila och
verkligen slappna av.
 
Krya på mej dårå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0