En dag som alla andra

Idag hade jag verkligen ställt in mej
på att få arslet ur vagnen och sätta
fart med glasgraveringen,men som
så ofta förr har jag fått nån slags
mental låsning och kan för mitt liv
inte hitta geisten!
 
Försökte verkligen frammana det där
lilla extra för en stund sen,men vad 
hände då tror ni?
Jo då ringer mobben och jag ser ett
bekant face i displayen.
"Tja,vagöru?Kan du fixa lite scrambled
eggs och ett glas O´Boy samt nåra mackor
åt mej tror du"?
"Lilleman" var det!
 
Jomenvisst då,strax därpå satt han vid 
bordet (precis som när han va liten) och
intog sin "delikata" lunch/brunch!
 
Och visst då,som vanligt kunde jag inte
fokusera tbk och tänka munskydd,brillor
och extralampa.
Nähäerå,jag tog lite vatten och fixade disken
istället,ALLT för att typ skjuta göromålet
framför mej ytterligare.
 
Imorrn,IMORRN MÅSTE jag rensa skallen
och fort som satan sätta igång,nu måtste
jag skärpa mej och det REJÄLT!
 
Vi hörs då,en annan dag,en dag som INTE
är som alla andra...förhoppningsvis iaf!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0