Det får fan räcka nu!Låååånglördag deluxe!

Ameh helt ärligt,man (iaf jag) brukar tycka
att långfredagarna typ aldrig tar slut,men
det kan jag säja,att gårdagen slog nog fan
det rekordet.
 
Igår var det nämligen årets i särklass längsta
och mest sega dag jag varit med om.
 
Gick upp på toa vid 7,in i sängen och glodde
på tv till 8.30.
Ut fixade kaffe,la mej i soffan glodde på tv.
Hostade,snorade och nös,skallen vägde typ
10 kg och dunkade värre än ett raveparty.
 
Drack lite vatten,gick på toa och fortsatte glo
på tv i vardagsrummet.
Åt en liiiten burk kvarg.
 
Mådde illa och glodde på ÄNNU fler repriser.
Och sådär låg jag ömsom reste mej korta stunder
fram tills klockan blev 15.40 drygt.
 
Då kändes det som om jag fått liggsår och apati
i en trekorsning utan vändmöjlighet.
Fick då den briljanta idén att kontakta godhjärtade
Mia och knappade (eller snarare svepte) iväg ett med-
delande till henne.
 
Frågan jag ställde var om hon möjligtvis hade en
slurk hostmedicin att bistå med.
Det HADE hon den ljuvliga människan,så jag upp-
bringade så pass mycket kraft att jag kunde åka och
hämta den lilla flaskan.
 
Det finns änglar...tack Mia ♥♥♥
 
Väl tbk tyckte jag mej känna en gnutta hunger,och
tänkte fort som fan slänga ihop nåt som skulle likna
en varm smörgåstårta,jävligt enkel dock men ack
sicken tid det tar när varje rörelse går i S L O O O W
MOOOOOOOOOOOOTION!
 
Jorå,och när jag sen skulle äta av den var jag inte
ett dugg hungrig längre!
Tvingade typ i mej en pyttebit bara för att.
 
Och så fortsatte jag glo på tv tills uret i sovrummet
med sina lysande digitalsiffror visade 01.43 ungefär.
 
Lååååååååååånglördag är numera ett begrepp men
oxå ett s.k skällsord.
 
Ge mej styrka,låt mej bli frisk!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0