När man har en härlig fredagskväll

Jösses så trevligt det blev igårkväll
när DLV kom på "tantkväll".
 
Jag hade försökt fixa till det sådär
hemtrevligt,dukat fram ost och kex,
tänt ljus och så.
 
Enda fördelen med att det mörknar fort nu är att ljusen kommer till sin rätt.
 
Och naturligtvis skulle döskalleljuset stå på bordet,det är ju JAG lixom.
 
Även toaletten fick lite soft touch.
 
Med inslag av döskallar där oxå förstås!
 
DLV hade med sej en vacker ros,som jag iof fotade redan igår,
men den bilden blev inte bra så jag gjorde ett nytt försök idag.
 
Och så fick jag även två LJUVLIGT doftande ljus av henne.
Nästan så man vill spara dom och bara sniffa ibland,så dom
räcker länge!
 
Skål och välkommen sa jag,och hon var INTE sen att hänga på.
 
Och som vanligt springer tiden iväg
när man har trevligt,för rätt som det
var visade uret 01.30!!!!
Ehh,hur fan gick det till då?
 
Men,med tanke på att jag (vi) var jävligt
noga med "varannan vatten" igårkväll,så
fanns det inte tillstymmelse till känning av
kli i hårfästet idag när jag klev upp.
 
Visst då,lite seg ska jag erkänna att jag kände
mej,men å andra sidan hade jag varit uppe sen
klockan 5 igårmorse,så det va nog inte så konstigt.
 
I eftermiddag står det familjedejt på agendan.
Inte lika sen kväll som igår,men en lagom dos
barnbarn och kanske lite spindelnät,vad vet jag,
det återstår att se!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0