Kikar in och smiter ut

Nu är goda timmar dyra.
MÅSTE bli klar,d.v.s komma nån vart
först och främst,med dom däringa glasen
jag hållit på med en evighet känns det som.
 
Och vad händer tror ni?
Jo,två av glashelvetena spricker,så jag måste 
fixa ytterligare två stycken.
 
Som om inte tiden är knapp iaf lixom.
(ja jag vet att det är mitt eget fel men ändå)
 
Nu får dom här två extragraveringarna se till
att vara medgörliga tycker jag.
Förresten,jag KRÄVER att dom är det.
 
Nån jävla ordning får det fan va!
 
Nu är det ju inte bara att sätta sej och sitta i
gravyrställning tills det är klart,efter en stund
börjar nämligen först ryggen värka och sen
har ögonen en tendens att vobbla lite hur somhelst
när man fokuserar för mycket.
 
Så vad gör man,om inte ställer sej och sträcker
på ryggen,böjer hit och böjer dit och samtidigt 
som man gör det passar man på att baka lite.
 
ALLT för att INTE tröttna och slänga glasen i
betongväggen....SMACK!
 
Det blev nåra goa brön idag oxå.För även om dom
går under benämningen "hamburgerbröd",så funkar
dom minst lika bra (om inte bättre) som frallor.
 
En mugg kaffe med en ostrfralla,och
sen jäklar är det gravering som gäller igen!
 
"Over and out"!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0