Jag vill nog vara nån annan,men vet inte vem!

Det är fan inte lätt alla gånger.
 
Man kan ju förställa sej och låtsas iof,men
det är ganska energikrävande i längden,tro mej.
 
Jag skulle faktiskt vilja va nån helt annan,
nån som är lite mer bekväm med sej själv
och som inte hela tiden bryr sej om sånt
som är ogenomförbart.
 
Nån som inte hatar vad den ser i spegeln
varenda jävla dag,nån som inte klankar ner
på sej själv 24/7 och tycker att den är fulast
i hela jävla universum.
 
Nån som isf hade haft råd att göra nåt åt det
direkt och sluppit slösa dyrbar energi på det.
 
Och nu snackar jag INTE om fettsugning eller
Gastric bypass typ.
(det här är way värre)
 
Detta gör att jag inte har lust med nåt,rättare
sagt,jag har ingen ORK till nåt typ.Den orken
går lixom till "annat"!
 
Och det spelar ingen somhelst roll att andra
säjer:
"sluta,du är fin som du är",när jag VET att det
INTE är så,och när JAG måste leva med mej
själv dag ut och dag in.
 
Jag vill för helvete bara må bra inombords,känna
att jag kan gå ut utan att skämmas och vilja dra
en burka över skallen!
 
Jag VET oxå att det är svårt för andra att förstå,
men såhär är det och jag varken KBT eller yoga
kan hjälpa mej känna nåt annat.
 
Over and out...scream and SHOUT!!!!

Och som extremt passande topping på ovan,lyckades jag
även med konststycket att få till galaxens fulaste piroger!
 
"Skit ska skit ha",eller hur va det nu igen?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0