Jag bara såsar och gör inget vettigt alls!!!!

Det är helt jävla omöjligt idag,att få tummen
ur baken och få nåt vettigt gjort.
Fråga mej inte varför jag beter mej som jag
gör,för jag har inget bra svar att komma med.
 
Gick upp strax efter 6 imorse,för nu är jag
åter inne i en tidiga-morgnar-period.
Det är fan stört omöjligt att ligga kvar i sängen.
 
Prinsen åkte till sina gamla hemtrakter strax 
före 7,jorå,för idag spelar han och 08-polarna
höstmästerskapen i golf!
 
Ameh hallå,vem går frivilligt ut en 18-hålsrunda
i snålblåst och ruskväder?
Va,va...VA?!!
 
Jag hade iof inte gått en niohålare ens om det
varit sommar,så förklaringen ligger väl i att man
måste va sådär jävla intresserad och hängiven
antar jag.
 
Nåväl,själv ska jag testa en av dom där muffinsen
jag bakade igår.Dom där med nötter,choklad och
majsmjöl i ni vet.
 
Så jävla bra med muffins som INTE tenderar att svämma över och ur formarna!
 
Och fastän jag inte haft nån kardemumma i,
så tror jag faktiskt att dom blev helt okej!
 
Söndagskram på er i stugorna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0