Varför ska dom sluta med allt jag vill ha

Nu tror jag fan det är tredje gången 
denna vecka som jag kommit till
affären och dom inte har den vara
jag ska köpa.
 
Nej då,den har dom slutat ta in eller
så skyller man på att ingen köper
just den varan.
 
Skojjaru eller!
 
Troligt att folk inte köper flingor typ.
 
Nu måste jag åka till en annan stad
bara för det,och det fattar ju vem somhelst,
att då blir det fan inget billigt julgodis.
 
Jo,för meningen var att jag i år skulle
starta i god tid med just godistillverkningen.
 
Ja,ja...det finns förvisso annat att göra och det
hade jag tänkt fortsätta med nu.Nämligen lite tid
vid mina symaskiner.
Och så har jag tagit fram bakgrejer.
Ska nämligen servera hemgjorda hamburgare
imorrn,och då passar det sej verkligen INTE
med köpebröd,big no no på sånt.
 
Så,som ni förstår blir det inte kul härinne idag
heller,det va iof länge sen vi skrattade så vi nästan
kissade i brallan,för man kan inte ha kul jämt.
 
Däremot önskar man ju att det vore kul NÅNGÅNG,
men det verkar vänta på sej s.a.s!
 
Sorry att jag inte slänger in en bunt rosa
fluffmoln idag,jag har nämligen bara massor
med gråsvarta äckelmoln hos mej,och sålänge
dom hänger över mej får vi vänta på bättre tider!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0