Naturlig och helt underbar

In my dreams är jag den mest underbara
och fabulösa person som existerar.
 
Jag är vacker och bildskön,har ett perfekt 
hem och ordning på precis ALLT.
 
Glömmer aldrig bort viktiga saker och älskar
att inreda med senaste nytt,helst i mässing
med inslag av äkta guld.
 
Åker mer än gärna på semester till Bali där
vågorna kluckar över mina ljuvliga anklar
som sitter på ben lenare än siden.
 
Tänderna är bländande vita och kroppen ska
vi inte tala om,den är stark och smidig som
en panter in action med lagom mycket muskler
och den där vackra fastheten som egentligen
bara finns på retuscherade bilder med filter.
 
Precis SÅ är jag...in my dreams alltså...eller inte!
 
Jag vet ju att det inte finns perfekta människor,
även om vissa tycks tro att dom är det.
 
Jag älskar ju egentligen det där ofullkomliga
och smått neurotiska...hos andra ska väl tilläggas.
 
Själv vill jag just nu hitta en gammal träpåk,slå
mej hårt i ansiktet och råka stöta på en kirurg vid
lägerelden som sen förbarmar sej över mej.
 
Sen flyttar vi in i nån gammal grotta med ny-
installerad bergvärme och lever lyckliga tills
dinosaurierna återuppstår.
 
Förlåt mej,dom finns ju redan,i skräcködletappning.
Det är JAG som är urmodern...glömde det i min
totala förvirring!
 
Ha en fin onsdag vetja,och se upp för alla monster!
 
Bildresultat för skräcködla
 
(bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0