Kolmårdshalloween

Vi var ju som bekant på Kolmården igår,
och hade det inte varit för allt roligt men
även läskigt dom gjort där,då hade jag
åkt hem direkt för fy satan så ruggigt
och kallt det var ute!
 
Buuuu(rr)!!
 
När vi sen hade rundat hela parken och
kom tillbaka,följde "Mellan" & Wille med
hem till mej ett par timmar.
Sen åkte vi allihopa till "Stora" och intog
lite lördagskäk och umgicks till sena kvällen.
 
Slänger in bilderna från igår som jag lovade,
så håll tillgodo.
 
Ha nu en skön söndag,och kom ihåg att hålla
er varma om fötterna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Frågan är VEM är Majso??
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
OBSERVERA att JAG passade in UTAN förklädnad.
Vissa är lixom naturligt scary till utseendet!!!
 
Tilläggas bör oxå,att VISSA kanske "möjligen" kom hem och hade
frusit arslet av sej.Även om det inte verkade som att hen kände av
något alls av kylan där och då!!!
För "Gällivarehäng" är väl ändå inte inne?Eller så är det SÅ inne att
det är UTE...vafan vet jag som fryser som en räka mestadels!
 
Och som sagt,vissa värmde sej i badet efter en heldag i Kolmården innan vi for
på kvällskäk hos Willes föräldrar och lillebror.
 
Fast först hann dom leta fram ett par saker ur källarförrådet som var mosters,så dom
spelade fyra i rad och läste en bok ingående.
 
"Storas" ljustavla får symbolisera utedagen,för inomhus hade vi det iaf varmt,gott
och socialt ombonat.
 
Tack allihopa för en kyligt läskig men
ack så härlig lördag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0