Absolut inga skönheter,men förhoppningsvis goda

Ibland är det bra att inte kunna sova
och på så sätt såsa sej igenom arla
morgontimmar.Åtminstone när
man bör gå upp i tid för att s.a.s
"morna" sej lite innan det är dax att
börja med tårtfix.
 
Redan 05.11 var jag redo för första
muggen kaffe och en sväng i cyber-
världen och sen fortsatte jag med mer
kaffe för att sen vispa grädde och skära
lite som skulle upp på tårtorna.
 
Prick två minuter innan dom hämtades
var dom färdiga och då hade jag hunnit
börja diska upp all röra oxå.
 
Jag är bara såå jävla bra på det här med
att hålla tiden.Iaf för det mesta,och främst
i såna här sammanhang även om jag typ
jämt får stresshänder och TROR att allt är
helkört.
 
Nu blev det som sagt inga skönheter idag,
men jag hoppas iaf att det kommer ett
smakutlåtande vartefter.
 
DET skulle göra MIN dag idag.
Det och en rykande mugg Gevalia,innan jag
sätter fart med förberedelserna inför morgon-
dagens tre tårtor.
 
Älskar´t,att få kladda och styra runt,det är
min melodi.För även om det kan tyckas bli
lite falskt här och var,så har jag iaf jävligt
skoj undertiden. ♫♫♪♪♫♪♪♪
 
 
Som bekant är det inte bara utseendet som räknas,huvudsaken att det finns
ett gott inre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0