Utan kaffe försmäktar jag på denna jooord!

Eftersom jag ändå är (var) uppe med
tuppen alltsom oftast,hade jag förstås
hunnit "vakna till" skapligt och ruskat
morgonliv i kaffetarmen igår när Wille
& co kom på visit.
 
Wille skulle till tandläkaren på fm så
mamman passade på att lämna Lewi
här när dom tog en promenad dit.
 
Men först ville Wille ha lite mat,makaroner,köttbullar OCH marshmallows!!!
"Inga problem sa jag,prova får du se,men jag tror inte det blir SÅ smaskigt".
-JÄTTEGOTT svarade Wille och åt alltihopa!
Och vaddå,man måste ju testa olika kombinationer,iaf hos mormor som det verkar.
 
När Wille sen gick till tandis somnade lillebror på soffan en stund.
 
För att sen vakna till och slumra om i min famn.Hjärtegrynet då ♥
 
Om man bortser från att mina naglar håller olika längd,så blev det
ändå en ganska rolig bild.Rolig förresten,det HANDlar bara om 
mina fototics till största delen.
 
När Wille och mamman vilat lite middag och jag och Lewi softat i soffan ett tag,
stektes det sen pannkakor innan hela klanen tog en promenad i fina vädret.
 
Det är ganska stenigt och guppigt nu att cykla där trottoaren varit,men Wille
fixade det galant.
 
Naturligtvis blev det en tur förbi lekplatsen oxå,så Wille och jag gungade medans
mamman satt på sitt håll och gungade vagnen lite.
 
Alla barn måste ju få sitt vetja!
 
Och till Willes förtjusning kom det en STOR gräsklippare och rullade in för
klippning i lekparken.
(killar och maskiner,jo jag säjer då det!)
 
När vi kom tbk åt Lewi mat och slumrade åter till en stund på soffan innan det
blev dax för mor och söner att rulla iväg till bilbesiktingen.
 
Jag som absolut INTE kommit upp i
hälften av min dagliga kafferanson,
vinkade av gänget och satte mej en
stund i eftermiddagssolen.
 
Nog hade jag gjort mej förtjänt av den kaffeslurken minsann.
FÖR,utan den försmäktar jag på denna JORD!
 
Over and out,måndag done!
 
BONUSBILD tisdag 31 maj 2016:
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0