Underbara,rara!

Igår fick alla "pärlor" sitt för att må bra.
 
Bilen lämnades på verksta´n tidigt och
så traskade jag hem i solen.
 
Det var skillnad sen på eftermidda´n när jag gick samma väg tillbaka.
Då piskade regnet i blåsten och brallorna blev sådär äckligt sura.
 
Det kunde dock inte få mej på dåligt
humör,för jag visste ju att "tjejerna"
skulle dyka upp lite senare.
 
Bjöd på min favoritsoppa (fisk) och nybakat ciabattabröd.
 
Sen plockade jag fram en liten slurk frusen yoghurtkvarg som piffats upp
med apelsin både i och på samt lite decochoklad!
 
När vi hade avhandlat allt mellan himmel och jord blev det så dax för kaffe
och dessert.Brownie med dadlar och svarta bönor samt grädde och jordgubbar.
 
"Den lilla varelsen" överraskade mej och Ullis med varsin sommarpresent,jag
fick en superfin beige picknickfilt och Ullis en blå ♥
 
Dessutom fick JAG allt det här!
Galet FÖR mycket ju ♥
 
 
Av mej fick dom varsitt (nytt) "sommarglas"!
 
Man måste ju förnya sej och utöka sitt glasförråd vetja! 
 
En supertrevlig OCH härlig kväll fick jag alltså med dessa underbara,rara!

Tack för att ni kom och tack
för allt fint JAG fick.
 
BFF ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0