Snabba puckar en solig söndag

Jaha tänker ni,nu kommer det
en tid härinne som svämmar
över med bebisbilder och prat
om underbara ungar.
 
Och vet ni vad,det stämmer nog faktiskt.
 
Jag kan inte rå för att det känns underbart
och härligt och då vill jag förstås prata om
just det.
 
Iaf lite nu och då.
Ska försöka att inte bli FÖR överdriven,men
redan nu kan jag känna att det blir svårt att
hejda sej.
 
Idag skiner som sagt solen åter med full
kraft,och jag vill vistas ute i den sköna luften
så mycket som möjligt.
 
Prinsen drog en repa till golfbanan,hur fan man
nu kan välja det en sånhär dag!!!
 
Hade ju känts bra mycket trevligare om han valt sin
fru framför golfbollar och nedsänkta hål och istället
bett mej fixa matsäck för en sjöutflykt.
Men näerå,och jag är inte alls bitter.
 
På riktigt är jag faktiskt inte det.
Jag ska njuta i mitt eget härliga sällskap och
kommer enbart få superba svar på alla frågor
jag ställer.
 
Nu kör vi solig söndag så det ryker av hetta,
imorr´n är en annan dag och då vet man
aldrig var man har sej!
 
Pusselipuss & kramelikram hela da´n!
 
♥ Mormors killar ♥ Wille till vänster som nyfödd och "Lillebror" till höger ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0